reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Hola

Miroslava Hola

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vrátiť sa domov...

Miroslava Hola

Vrátiť sa domov...

Bolo to tak dávno? Krátka kvietkovaná suknička mi sotva zakrývala doodierané nohy a vlasy som nosievala v dvoch vrkôčikoch, do ktorých mi mama vpletala sny o bezstarostnom živote a krásnej budúcnosti. So štrbavým úsmevom na tvári som sa vyšplhala ockovi na kolená a chválila sa prvými úspechmi. Drobné slzičky mi zotierali veľké dlane, ktoré mi dodávali nádej, že každá bolesť sa po chvíli stratí.

  • 30. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ktorým smerom ísť...

Miroslava Hola

Ktorým smerom ísť...

Vonku sa rozpršalo a na oblohe sa nebezpečne zablysklo. Zastrčí si vlasy za uši a podíde k oknu. Akoby nebo plakalo namiesto mňa, pomyslí si, pretože ona už nemá sĺz.

  • 21. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu